Read more: ehow.com/how_6645877_create-image-slide-show.html#ixzz2f2ai9qt1...

Ahad, 15 September 2013

Menu Menarik Pelanggan "Sri Keningau"


Malam ini aku ingin berkongsi satu kekaguman aku sebagai seorang yang baru menulis dalam blog ini. Sebelum itu marilah kita memanjat kesyukuran kepada Allah Taala kerana dengan rahmatNYA kita semua berada dalam keadaan kesihatan yang baik dan masih dapat melakukan kerja dalam komputer/internet ini. Marilah juga kita memohon keampunan di atas dosa-dosa kita terdahulu.

Bagi menulis beberapa menu, aku merujuk kepada google selain dari apayang aku telah lakukan. Jadi mulalah aku mencari perkara berkaitan menu masakan terutamanya gambar-gambar masakan kerana aku memang tak pernah mengambil gambar masakan-masakan sebelum ini, memang tidak pernah. Jadi bagi melengkapkan cerita menu,lebih senang ambil gambar berkaitan dalam internet.  Semasa aku meng'search dalam google dengan tajuk "menu Menarik pelanggan" di bawah item Imej, terkejut dan terkedu apabila mendapati pada page 1 hanya di penuhi oleh satu web add sahaja, bila buka page 2 juga hanya web yang sama dan setengah dari web ketiga. Kesemuanya 49 dari 63 hasil carian ini. Tahniah kepada pasukan pakar ICT Restoran Sri Keningau SB terutama Hj. Basuni dan isteriya. tahniah sekali lagi untuk Hj. Basuni dan pasukannya yang berjaya mewujudkan tidak kurang 11 buah rankaian restoran di samping ketering lain.

Kepada Tuan Hj. Basuni, mohon  izinkan memasukan gambar dari web Tuan Hj di blog ini. Gambar dah ambilpun baru minta izin:
















Gambar saeterunya : seri keningau

maaf aku tak beri tajuk pada gambar. Tapi tuan buka saj web seri kenigau di atas dan dapatkan gambar yang lebih exklusif.

Selamat berjaya kepada tuan Hj Basuni yang merupakan suatu kebanggaan Melayu dan Islam. 

PS: Maaf saya memuji bukan atas apa-apa maksud kecuali kebanggaan atas kejayaannya. Moga Allah lebih mempermudahkan. juga mohon maaf sebab saya tak kenalpun tuan Hj Basuni walaupun memuji, tak pernah makan di restorennya. Semoga pembaca semua dapat membaca entri ini dan dapatkan munafaat darinya.

Terima Kasih. 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERKHIDMATAN & PROGRAM

Label

Manu (1)